Is het mogelijk om te whatsappen met iemand van Duitsland?

Ik heb een vriend ontmoet via het internet en we praten via facebook en zo verder. Nu is de vraag.. waarom kan ik hem niet vinden op app als ik zijn nummer toevoeg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
tinus1969
9 jaar geleden
Voeg je wel het goede nummer (dus met internationale toegangscode) toe?

Het beste antwoord

Ja het is mogelijk om te whatsappen naar iedereen ongeacht het land

Heb je wel zijn juiste nummer ?

En daar bedoel ik mee jou tel nummer is +316 om naar Duitsland te gaan +49

Dus op die. Manier in je telefoonboek plaatsen