Waar kan ik bij Tinder alle informatie wissen?

Na verwijdering van het account zou alle info gewist moeten zijn maar na de app terug te plaatsen op de telefoon logt hij automatisch in bij het facebook account die ik eerder ook heb gebruikt. Ondanks dat op de telefoon uitgelogd is op FB.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Verwijder de app eerst van je fb af. En delete dan je acount via de tinder app
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit doe je hier:
https://www.facebook.com/settings?tab=applications "Tinder verwijderen?
Dit zal de app verwijderen uit je account, je bladwijzers en de applijst die je gebruikt (te vinden in je instellingen). Kom meer te weten.
Noot: Tinder heeft misschien nog steeds de gegevens die je ermee gedeeld hebt. Voor meer informatie over hoe je deze gegevens moet verwijderen kan je contact opnemen met Tinder of een bezoekje brengen aan het Privacybeleid van Tinder."
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel