Ga naar geenstijl.nl ga bijvoorbeeld naar een onderwerp rechts van pownews. Scroll helemaal naar onderen tot na de reacties en daar staat registreren.

Als het niet lukt een registratie van dumpert.nl werkt ook op die van geenstijl.nl.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, het werkt! Bedankt voor de snelle reactie!
Via Dumpert kan het trouwens niet; het moet via GeenStijl, dus vandaar mijn vraag.