Hoe verwijder je iemand van skype?

op de een of ander manier is de hele facebookgroep naar skype verhuisd ik wil velen eraf hebben en sommigen blokkeren maar ik zie de mogelijkheid niet
dat systeem is zo erop uit dat je de hele wereld toevoegt en je leven blootlegt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je gaat in het menu naar "Beeld", dan naar Skype start. Waarschijnlijk heb je daar je vrienden geïmporteerd en kun je ze daar ook weer verwijderen (in de rechterkolom)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waneer je skype opent dan kun je gelijk zijn welke gesprekken je hebt . Dan klik(of tik) je op die peron die je wilt verwijderen en dan zie je ergens een prullenbak of kruis staan. Klik daarop en hij is weg.