Hoe kan ik 2 hotmailaccounts tegelijk openen op 1 pc?

Vroeger kon je meerdere Hotmail accounts tegelijkertijd open hebben staan en mee werken om zodoende prive en werk te scheiden. Nu hotmail outlook is geworden lukt me dat niet meer. Elke keer in en uitloggen is lastig. Snap niet dat Hotmail deze functionaliteit geblokkeerd heeft overigens.

welke kunstgreep moet ik uitvoeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Je kunt 2 browsers gebruiken. Zo doe ik het ook.
Dus de ene account open je in Internet Explorer, en de ander in Firefox/Google Chrome/(andere browser naar keuze)
Ritsuka
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Of de incognito/inPrivate/etc. -modus gebruiken voor het tweede account.
Ritsuka
9 jaar geleden
Dat kan ook, maar dan blijf je niet ingelogd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook nog iets als Windows Live messenger downloaden.
Ik heb dit zelf vaak gebruikt en je kunt er meerdere e-mail adressen tegelijk op zetten.
Ritsuka
9 jaar geleden
messenger? dat bestaat toch niet meer? dat is samengegaan met Skype