Is er een manier om ervoor te zorgen dat Twitter mijn Outlook.com contacten niet syncroniseert?

Er komen telkens Voorgestelde personen uit mijn contactenlijst. Dit heb ik liever niet. Is er een manier om dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Twitter zoekt naar personen op grond van degenen die jou op Twitter volgen en degenen die jij zelf volgt, dus op grond van wat je op Twitter zelf hebt ingesteld. Je zou wel een apart mailadres kunnen instellen speciaal voor Twitter dat los staat van jouw contacten in Outlook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik ga naar "Wie te volgen" staan er effectief mijn Outlook.com contacten bij (staat er letterlijk; jouw outlook contacten). Ik zal voorlopig een nieuw account aanmaken met een ander e-mailadres!