Hoe kan ik mijn wachtwoord van mijn e-mailadres veranderen via outlook?

Het gaat om een hotmail account. Het telefoonnummer heb ik niet meer. Is het mogelijk om ergens mijn wachtwoord te wijzigen d.m.v. huidige wachtwoord en nieuwe wachtwoord in te voeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je hotmail ook meteen je microsoft account is? In dit geval kan je via het microsoft account overzicht je wachtwoord wijzigen via instellingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet het niet 100% zeker, maar als het goed is kan je zodra je je wachtwoord bent vergeten een nieuwe aanvragen door middel van een beveiligingsvraag. Dan zou je onder het inloggen bij Outlook een link moeten zien naar wachtwoord vergeten, dan stel je een nieuw wachtwoord in en is dus ook je oude wachtwoord veranderd.