Hoe achterhaal je iemands Ip-adres zonder mail?

Ik werd een tijdje gestalkt op een site en ik vermoed dat het iemand van mijn vorige school was. Maar ik wil echt zeker weten of zij het echt wel was. Het was op een meidensite. Ik heb diegene al geblokt, maar ik wil toch weten wie het was.
Ik heb echt geen flauw idee welke email diegene gebruikte, dus die emailtruc gaat niet werken.

Weet iemand nog een andere methode?
En weet iemand of ik het kan vergelijken met een facebook/instagram/twitter account?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt het de beheerders van de meidensite om het IP vragen. Maar een IP is geen naam en Facebook,Instagram en twitter gaan vanwege hun privacy policy niet zomaar een IP afgeven. De grootste kans die je hebt om erachter te komen is bij de politie. Maar dan moet je al genoeg bewijzen hebben dat het om stalking gaat. Als je een beetje technisch bent kun je een website opzetten, de IPs van de bezoekers opslaan en vervolgens die website naar zowel jouw stalker als jouw verdachte sturen in de hoop dat ze de site bezoeken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100