Kan ik een Nederlands domein kopen/huren maar waarvan ik nog de mogelijkheid heb om de titel na www te veranderen

Dus stel ik neem een website www.sprookjes.nl maar erna vind ik www.fairytales.nl mooier kan ik dat dan nog veranderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zoals jij het voorstelt werkt het niet helemaal. Wanneer je een domeinnaam claimt dan claim je het stukje na de www (www is trouwens optioneel want het is een subdomein)
Als je iets.nl claimt en je huurt hier hosting ( ruimte om je website op te zetten) voor dan kun je wel later altijd nog anders.nl naar dezelfde site laten verwijzen beide domeinnamen verwijzen dan naar dezelfde site (evt kun je iets.nl gewoon opzeggen).