Hoe verwijder je mails na een bepaalde datum?

Het gaat hier om hotmail.

Ik wil ALLE mails voor 2012 verwijderen. ik heb namelijk nog mails uit 2010 waar ik niks meer mee doe, hoe doe ik dit in een keer?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Ik heb het zo uitgeprobeerd:

Start Hotmail
Klik op (lege) E-mail doorzoeken
Klik op Geavanceerd zoeken
Onderaan staat Datum
Vul in: 01-01-2012 en Eerder dan datum
Je krijgt dan een selectie te zien
Vink Weergeven – Alle aan
Verwijder alle aangevinkte e-mails

Bij mij werkte het zo, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
SimonV
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas, hier bied Hotmail geen ondersteuning voor. Zoveel heel handig zijn. Je kan wel alle mail verwijderen of ze gewoon allemaal aanvinken. In een paar minuutjes tijd (ligt eraan hoeveel mail je krijgt) heb je dat welgedaan, kost minder tijd dan een vraag stellen op GV dus aankruisen maar.