Het lukt me niet meer om een foto op Facebook te zetten, wat kan het probleem zijn?

Ik haal de foto's of afbeeldingen altijd uit mijn opgeslagen bestanden en dit was nooit een probleem,maar nu gebeurt er helemaal niks als ik het bestand open.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit wordt over het algemeen verholpen als je je browsergeschiedenis (cache, cookies, etc) opschoont. Bij internet explorer kan dit bij internet opties -> browsergeschiedenis.

Mocht dit het probleem niet verhelpen dan kun je het proberen met een andere browser (zoals firefox of chrome). Als je geen andere browser wilt proberen kun je internet explorer opnieuw installeren of deze updaten via windows update.