Hoe komen die speelfilms op you tube ??

Toegevoegd na 4 minuten:
Kan ik zelf ook een speelfilm op you tube zetten ?
Ik heb al een 30 tal eigen filmpjes erop staan, maar een speelfilm van meer dan een uur hoe gaat dat in zijn werk ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je video's die langer zijn dan 15 minuten wil uploaden moet je je account verifiëren door middel van een telefoon. Als je inlogt op Youtube en gaat naar onderstaande link kom je op de pagina waar dat kan.