Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar staat de knop 'stop notifications' bij de nieuwe Facebook layout?

Eerst stond dit gewoon als optie bij de post zelf: 'like' 'comment' 'stop notifications' (als je een comment had geplaatst)

Toen was dat weg, en stond het in het dropdown menu van de notificaties (dat wereldbolletje). Dan moest je je muis houden op de replies waar het om ging, en op het kruisje drukken dat dan verscheen 'stop notification' (wat dus pas kon als er al een reply was, in plaats van gelijk zoals eerst).

Nu heb ik zojuist de nieuwe Facebook layout gekregen, en ik kan die knop nergens meer vinden. Dit is erg vervelend, want soms reageer ik op een post waar veel reacties op komen, en dan krijg ik elke keer een melding en een email per comment die geplaatst word.

Kijk ik er overheen? Of is deze optie weg?

Ritsuka
10 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In je tijdlijn staat boven ieder bericht een horizontale streep. Als je daar met je muis over beweegt, verschijnt er een knopje met een V (pijltje naar beneden). Als je daar op klikt, verschijnt de optie om meldingen te stoppen.
(Lees meer...)
bamibal
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Bedankt, daar had ik nog niet gekeken. Op zich wel een logische plek ja :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding