Waar staat de knop 'stop notifications' bij de nieuwe Facebook layout?

Eerst stond dit gewoon als optie bij de post zelf: 'like' 'comment' 'stop notifications' (als je een comment had geplaatst)

Toen was dat weg, en stond het in het dropdown menu van de notificaties (dat wereldbolletje). Dan moest je je muis houden op de replies waar het om ging, en op het kruisje drukken dat dan verscheen 'stop notification' (wat dus pas kon als er al een reply was, in plaats van gelijk zoals eerst).

Nu heb ik zojuist de nieuwe Facebook layout gekregen, en ik kan die knop nergens meer vinden. Dit is erg vervelend, want soms reageer ik op een post waar veel reacties op komen, en dan krijg ik elke keer een melding en een email per comment die geplaatst word.

Kijk ik er overheen? Of is deze optie weg?

Ritsuka
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

In je tijdlijn staat boven ieder bericht een horizontale streep. Als je daar met je muis over beweegt, verschijnt er een knopje met een V (pijltje naar beneden). Als je daar op klikt, verschijnt de optie om meldingen te stoppen.
bamibal
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Bedankt, daar had ik nog niet gekeken. Op zich wel een logische plek ja :)