Mijn videos zijn niet in HD op Youtube. Hoe kan ik dit verhelpen?

Hey beste mensen van het forum, ik had een vraag ik doe aan Youtube en mijn videos zijn niet HD zoals je in de titel kan zien. Ik render met Sony Vegas pro 11 en alsnog zijn mijn videos niet HD ik render in 720p. Daarna convert ik de video nogmaals met Any Video Converter zodat het bestandje kleiner wordt, en dan upload ik het naar Youtube er staat wel 720p maar het ziet er meer uit als 480p of 360p.
Kan iemand mij misschien helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Dit komt door de converter die je na het renderen toepast. Converters maken bestanden kleiner door data weg te laten die kleur aangeven per pixels. Alleen op die manier kan het bestand kleiner worden gemaakt. Misschien overwegen het bestand niet door de converter te laten gaan maar gewoon de render direct uploaden?

MVG

JoooostB
Vragen? Stel ze!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoe meer je aan je video rommelt met renderen hoe mindere kwaliteit het word.