Kun je Twitter dwingen om jouw gegevens van de servers te verwijderen?

Ik heb in het ver verleden een Twitteraccount aangemaakt, met mijn eigen voor- en achternaam. Helaas ben ik zowel het e-mailadres én wachtwoord van het account kwijt. Iedere keer dat men mijn naam intikt in Google, komt mijn hele Twitterprofiel weer tevoorschijn. Twitter weigert echter mijn account te verwijderen, "omdat dat nou eenmaal het beleid is". Wachtwoorden opvragen gaat niet zonder toegang tot mijn e-mailaccount.
Kan ik dwingen om mijn gegevens van de servers van Twitter te verwijderen? Het is een heel vervelende situatie, want ik heb geen controle meer over wat ik online wil hebben, nu ik door heb dat ik uiterst voorzichtig moet zijn op het internet met het verstrekken van gegevens en informatie. En dat vind ik zeer triest (nu ik mijn online identiteit aan het zuiveren ben).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet dat ik weet (ben nog minderjarig).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zie onderstaande link onderaan de pagina staat dat na 30dagen alles verwijderd word.
http://dehoewerkthetwebsite.nl/index.php/twitter
capthavoc
10 jaar geleden
Vraag is even of je nog weet of dat email adres nog een bestaand email adres is of een email adres dat is opgeheven ?
Als het bv een hotmail adres is zou het in principe al opgeheven kunnen zijn. hoe het zit met de nieuwere outlook adressen weet ik even niet. en gmail ook niet
maar als het een mail is van zeg maar een internet provider waar je nu niet meer bij bent dan is dat inderdaad weg.
Je kan twitter wellicht wel vragen je account gegevens etc naar je juiste email adres te sturen zodat jij en nieuw ww kan instellen en het daarna kan opheffen.
bovendien kun je al je minderjarig was/ en nu nog bent ten tijde van het aanmaken van die account je ouders vragen dit te vragen aan twitter.
wellicht zijn ze die meer terwille ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas geeft Twitter ivm privacyredenen geen enkel gegeven aan mij. Ook weigeren ze na een e-mail van mijn ouders om het account te verwijderen, omdat ik mijn e-mailadres niet kan overleggen. Ik ben 'm gewoon helemaal kwijt.

Antwoorden (2)

Zie onderstaande link onderaan de pagina staat dat na 30dagen alles verwijderd word.
http://dehoewerkthetwebsite.nl/index.php/twitter
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet als je niet meer op het account kan inloggen. ;-)
Het is vrijwel onmogelijk om uw account te verwijderen, hoe vervelend het ook is. U kan ook zomaar een 'hacker' zijn die voor de grap iemand zijn account wil verwijderen. Ik zou als ik u was contact opnemen met Twitter voor een laatste poging.