Hoe kan ik een suspended twitter account weer activeren?

Opeens is mijn Twitter account suspended, en ik heb niets geks gedaan. Ook geen nieuwe volgers gekregen of zelf gaan volgen. Wel een mail gestuurd via help maar geen reactie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Via de volgende pagina kun je (via linkje onderaan) ze verzoeken je account weer te openen: https://support.twitter.com/articles/15790-my-account-is-suspended

Maar ik raad je aan dan eerst uit te zoeken wat er mis is gegaan. Hoogstwaarschijnlijk was je account gehacked en is er spam verstuurd vanuit je account. Sowieso even je wachtwoord aanpassen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet ik dan eerst wachten dat deze weer geactiveerd wordt en dan mijn ww. aanpassen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk het wel ja.