Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn Youtube kanaal terug?

Toen ik 12 jaar was maakte ik video's op mijn kanaal: youtube.com/jeanzz100. Toen ik 13 was had ik de video's op privé gezet, omdat ik gepest werd en nu ik 14 ben had ik dat youtube account verwijderd omdat ik het alleen maar irritant vond, nu heb ik daar spijt van en wil ik dat account graag terug, omdat er video's van mij tussen staan en het toch wel herinneringen zijn. Heeft iemand enig idee hoe dat moet?

Ik weet dat het iets te maken heeft met je Google + account en volgens mij heb ik die niet verwijderd, maar verder weet ik echt niks meer.
Iemand enig idee hoe ik mijn account terugkrijg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien als je een mailtje stuurt naar YouTube Zelf met dit verhaal en je gegevens ? Dan kunnen ze je het misschien terug geven ! Ik denk dat hun mail ergens op YouTube staat anders even een nieuw account maken en daarmee contact zoeken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En jij denkt dat dat mogelijk is? Er is maar 1 optie. Naar de link gaan die in de e-mail stond van toen je het accout verwijderde

Andere antwoorden (2)

Helaas is dit onmogelijk, toen je je kanaal verwijderde kreeg je daar ook een melding van...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is mogelijk yt heeft backups van elk kanaal

Had je partnership?
Want toen iemand mijn acc had verwijderd had ik met tgn contact opgenomen en hun hebben dat allemaal gefixt

Als je geen partnership hebt gewoon mailtje naar yt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding