Ik heb een YouTube claim van AdRev terwijl ik niks heb gebruikt! Wat is dit?

Ik heb op een pokemon video op mn kanaal een claim gekregen van een bedrijf genaamd AdRev. Ik heb niks van hun bedrijf gebruikt! Wat moet ik doen om deze claim ongedaan te maken?
MVG,
Lars

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als er een claim komt is er gewoon een tekstvak waarin je je reactie kunt plaatsen. Ik kreeg een keer een claim over dat ik auteursrechtelijk beschermde video gebruikte. Ik wees ze er toen op dat die video gewoon openbaar beschikbaar was en door iedereen gebruikt mag worden voor YouTube. Toen werd de claim ingetrokken.

Leg gewoon uit dat je geen content van hun gebruikt, ze kunnen je niets maken als ze je nergens op kunnen pakken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zit er mischien muziek in je video, en zo ja, is die muziek copyrighted? Want dan hebben ze het recht om een claim te leggen.
Bronnen: