Waarom staat er op mijn Facebook pagina dat de meest populaire stad Pakistan is?

Ten eerste is Pakistan geen stad en ten tweede heb ik alleen fans uit Engeland. Mijn pagina gaat over karper vissen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op Facebook staat zelfs de meest complete nonsens. Niet al te serieus nemen, je zal het wel vaker tegenkomen!

Het beste antwoord

Dat Facebook een fout maakt bij het noemen van Pakistan als stad is natuurlijk een blunder. Iets wat je wellicht vaker zult gaan tegenkomen als je veel met Facebook bezig bent.
De meest populaire stad is ietwat misleidend. Men (Facebook) bedoelt hier niet alleen de stad waar de meeste likes vandaan komen maar ook de steden waar de meeste acties gebeuren (likes, reacties etc) van mensen uit die specifieke stad.