Hoe kan ik live Streamen op Youtube ?

Ik wil graag Live Streamen maar op een of andere manier kan dat niet! Ik heb ook heel veel opgezocht en filmpjes bekeken maar dan moet je allemaal programma's downloaden wat niet op mijn computer kan! En dan zijden ze ook in alle filmpjes dat je dan naar video beheer moet gaan en dan kan je daar instellen dat je kan live streamen maar dat kan ik ook niet instellen op een of andere manier. En de andere zegt dat ik via Google + moet dan en dan naar hangouts en dan een nieuwe hangout aan maken dat heb ik ook gedaan maar ik moest op Google + dan een apart account aanmaken daar voor heb ik gedaan maar ik heb ook een kanaal op Youtube en dan sta ik dus ingelogd op dat van Google + dus ik moet dan met dat account van Google + een kanaal maken op Youtube maar dat wil ik niet ik wil het account gebruiken wat ik ik al had want daar staan al veel meer filmpjes op! Willen jullie antwoorden en me helpen!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (3)

Wil je perse streamen op youtube? Met youtube heb ik geen ervaring, wel weet ik een andere site waar dat kan.
http://www.ustream.tv/

Ik hoop dat je er wat aan hebt =)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om op youtube te streamen moet je gepartnert zijn.
Maar games kan je altijd streamen op twitch.tv . Met ustream heb ik geen ervaring maar het zou kunnen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien moet je eens kijken op deze link: http://nutech.nl/internet/3542284/youtube-livestreamen-profielen-met-100-abonnees.html

Hierin staat dat tegenwoordig livestreamen mogelijk is vanaf 100 abonnees. Via een google hangout.