Iemand idee waar ik de foto van een rode hoepel tegen een bed kan vinden? zie uitleg.

Deze is vaak op facebook neergezet (daar ken ik hem van) ik zoek deze foto, om de familie voor de gek te houden. Het is een bed met een rode hoepel ervoor het lijkt dus net ofdat het geen hoepel is maar een rondje om te latrn zien waar je moet kijken (bijvoorbeeld iets geks).dat ronde robdjr is dan uiteindelijk een hoepel. Alvast bedank.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lukt me niet met m'n telefoon om een plaatje te uploaden, maar Google even op 'hula hoop bed' afbeeldingen. Dan vind je wel wat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik kreeg steeds dingen over kinderen die hoepelde enzo als activiteit. Maar heb hem al als antwoord hieronder!

Het beste antwoord

Als ik je vraag goed begrijp dan bedoel je zoiets als onderstaande foto, die ik vond op http://www.i-am-bored.com
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje deze bedoelde ik! Ik kon hem zelf op google echt niet vinden...

Andere antwoorden (1)

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=78253