mijn vrienden geven geen like op dingen dat ik op facebook post kan dat door dat ze mijn meldingen hebben uitgeschakeld op facebook?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat kan gelukkig wel op Facebook. Ik heb ook vrienden die aan al die prijsvragen, verlotingen enz. mee doen en vertellen dat ze weer thuis zijn of wat ze gingen eten, allemaal onzin-berichtjes en ik kreeg die allemaal te zien ... daar zit niemand op te wachten. Om deze mensen niet van mijn vriendenlijst af te halen heb ik alleen, per persoon, geblokkeerd dat ik hun meldingen te zien krijg. Dat kan dus, maar dan krijg je ook niets meer van hun berichten te zien, dus je moet wel goed nadenken bij wie je dat wilt doen en ik vermoed
dat zij dat bij jou gedaan hebben. Maar of dat echt zo is, moet je hen uiteraard zelf vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik Krijg hun berichten wel op Facebook maar als ik wil met een van mij vriend chatten krijg ik geen rectrice en ik heb nu een rectrice op een van mij vriend maar ze willen geen like geven ik voel me eenzaam op Facebook Pff
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik Krijg hun berichten wel op Facebook maar als ik wil met een van mij vriend chatten krijg ik geen rectrice en ik heb nu een rectrice op een van mij vriend maar ze willen geen like geven ik voel me eenzaam op Facebook Pff

Het beste antwoord

Dat weten wij niet.
Het kan zijn dat ze je uitgeschakeld hebben.
He kan zijn dat ze jouw berichten niet leuk vinden.
Het kan zijn dat ze nooit "liken".
Het kan zijn dat het geen echte vrienden zijn.
Het kan zijn ...............

Enfin, wil je dat echt weten, vraag het dan aan die vrienden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk DAT is nog is een goed antwoord!
paulus811
10 jaar geleden
Dat zijn dan de problemen van 2013, ze liken me niet. Wat een drama...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja inderdaad 2013 is voor mij geen goei jaar

Andere antwoorden (1)

Dat kan.het kan ook zijn dat ze niet liken omdat ze het niet leuk vinden.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar hebben ze mijn meldingen uitgeschakeld op facebook? of ook op nieuwsoverzicht uitgeschakeld?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij is er ook weinig likes,hoeft niet altijd geblokkeerd te zijn meer omdat ze weinig interesse in hebben of ze kijken wel ernaar maar zonder like te zetten. Probeer misschien iets bijzonders op te zetten wat veel mensen leuk kunnen vinden!! misschien dat er wel reacties en likes op geplaatst op jouw post geplaatst wordt!
niko
10 jaar geleden
@mordi,of en wat jouw vrienden wel of niet in of uit geschakeld zouden kunnen hebben,kunnen wij niet weten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah oké dankje voor het info ik hoop dat mij mijn berichten hebben niet uitschakeld hebben