hoe krijg je ongewenste gasten van je twitter account?

Ik had mijn wachtwoord van mijn twitter account, aan een " zo gedachte" vriend gegeven. die het wachtwoord weer aan haar vrienden heeft gegeven. die vervolgens mijn account op hun mobiel hebben toegevoegd. Is er een mogelijkheid om ze eraf te krijgen? want het wachtwoord veranderen helpt dus overduidelijk niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wachtwoord veranderen werkt wel, als je wachtwoord veranderd moeten je ´vrienden´, het veranderde wachtwoord weten voordat ze op jouw account kan(ook mobiel, maak niet uit dat ze hebben ´opgeslagen´ net als youtube, ALS het niet lukt zou ik als ik jouw was je account verwijderen en nieuwe aanmaken( moet eigelijk wel lukken) Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon nóóit meer je wachtwoord doorvertellen ;) dat is een ding dat zeker is!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet wel dat met iphone's enzo het wachtwoord veranderen wel duidelijk effect heeft. Je krijgt dan een melding dat je account niet goed is ingesteld. Deze functie is trouwens ook voor Facebook.

Antwoorden (3)

je kan jouw Accountinstellingen wijzigen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het wachtwoord veranderen helpt wel, ze moeten alleen een keer uitloggen.

nou ik weet niet precies hoe twitter werkt maar bij bijna alles word er een mail naar JOUN email adres gestuurd met bevestiging als je een wachtwoord veranderd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet naar je instellingen (wel op de computer) en dan klik je op Apps. Daar delete je de apps die verbonden zijn met Twitter. Daarna kan je je wachtwoord veranderen