Hoe publiceer ik mijn (bedrijfs-) pagina op Facebook?

Ik heb een pagina gemaakt maar zien nergens een optie 'publiceer'. Die zou in het administratiepanel moeten staan...
Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ik heb een eigen pagina disney Fanpage erg leuk maar oké over het publiceren.
Ik denk dat je hem al hebt gepubliceerd hoe heet de pagina?
En anders, meestal staat zo'n knopje bovenin of onderin kijk maar eventjes.
Ook is get. Misschien handig om eventjes een screenprintje te maken van de pagina misschien zie ik het zelf wel haha.
En ik hoop dat je het gaat vinden.
Want ik snap dat je eigen facebookpagina voor je bedrijf wilt want dan kunnen andere mensen je pagina bekijken en berichtjes plaatsen nou oké alvast veel succes met je bedrijf en ik hoop dat je het vind

De goede groetjes van lorie1

Succes