door wat voor netwerkpoorten gaan apps?

ik zou graag op een mobiel binnen mijn netwerk de facebook app blokeren
kan dat?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik kan met de instellingen van mijn router bepaalde poorten blokkeren maar door welke gaan apps en met name de facebook app

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Alle Apps gaan gewoon via wifi dus via internet niet via bepaalde poort
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb jij enig idee wat poorten zijn ? En er zijn meer internetverbindingen dan wifi
Ff op wikipedia zoeken, daar staat een hele lijst aan allemaal poorten. Zelfs die van servers enzo.