Als je niet veel likes op je profielfoto (en andere posts) op Facebook krijgt, betekend dat dan dat je minder/niet populair bent?

Op een profielfoto krijg ik meestal 9-12 likes, terwijl mijn vriendin er bijv. 50 heeft. Betekend dit dan dat ik minder/niet populair ben? Oke, ik ben best verlegen en niet heel knap, maar heb niet het gevoel dat ik onpopulair ben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb best wat vrienden/kennissen waar ik van weet dat ze me graag mogen. Waarom dan toch weinig likes vraag ik me af?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
Als je daar waarde aan hecht in je leven.
Jij hebt gewoon minder 'klikvee' in je lijst staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik like zelf bijna nooit dingen. Ik heb daar gewoon geen zin in. Misschien denken de mensen in jouw vriendenlijst daar ook zo over. Ik zou me als ik jou was niet druk maken om Facebook, daar heb je het echte leven voor!

Antwoorden (2)

nee waarschijnlijk betekent het dat je vriendin meer "facebookvrienden "heeft. Of dat ze zelf ook vaker alles maar liked dan dat jij doet.
Met populariteit in het echte leve heeft het niets te maken.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En zo is het!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En facebook is maar facebook. Bijna alle facebook vrienden zijn geen real live echte dikke vrienden. Die paar echte die je hebt zijn veel belangrijker als die 100+ van facebook!
Nee hoor, de een heeft alleen echte vrienden en familie op facebook en dus misschien maar 50 vrienden. De ander voegt iedereen toe die hij ook maar vaag kent, of niet eens kent. Als je meer facebookvrienden hebt, krijg je meestal ook meer likes.
Niet druk om maken, facebook is niet het echte leven.
En ook al krijg je niet veel likes, niet druk om maken.