Kan Facebook mijn account verwijderen ? Door dat ik veel likes op mijn vrienden geeft of als ik veel vrienden toevoegt als vriend

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor, Facebook wil graag dat jij actief bent op de site, want dat kunnen ze meer advertenties aan je laten zien, en wat jij liked word doorverkocht aan bedrijven (hebben ze een profiel van wat een persoon leuk vind, voor statistiek)

Je kunt wel een tijdelijk blokkade krijgen als jij heel veel mensen uitnodigt als 'vriend', en een aantal mensen weigeren dit verzoek.
Dan word het gezien als spammen, en kun je bijvoorbeeld een week of een maand geen mensen meer toevoegen.
Ritsuka