Wanneer ik iemand uitsluit voor een bepaald bericht kan die persoon ze dan wel zien wanneer ze naar mijn tijdlijn gaan?

Ik heb soms (voor kinderen) schokkende dingen op mijn facebook staan. Niet sexgerelateerd of geweld dat door Internet explorer zelf geblokkeerd zou worden, maar over dierenmishandeling en waar ik dan vraag om een petitie te tekenen... Maar soms is het dat de foto, die voor een volwassene al schokkend genoeg is voor een kind gewoon verschrikkelijk traumatisch. Nu heb ik een dochtertje van vriendin in vriendenlijst staan en ik wil weten dat als ik deel met vrienden, maar haar ervoor uitsluit en ze gaat gewoon direkt naar mijn tijdlijn, ziet ze dan alsnog het bericht en de bijgaande foto???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee ze zien niks, waarom plaats je zulke vreselijke foto's überhaupt op een social media site. Maak dan een BLOG. Tevens kun je je pagina ook bekijken als een desbetreffende groep zoals beperkt of vrienden.