Tetris plaatst berichten op mijn moeders Facebook hoe stoppen?

Een keer in de zo veel uur staat er dat ze de top zoveel heeft gehaald

Ze speelt het spel niet meer.
Zeer hinderlijk. Wat moet ik doen om dit te stoppen?

Op de raarste tijden plaatst hij een bericht!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat het HAAR topscore is maar de topscore van mensen die het speelden de tijd ervoor.

Het beste antwoord

Ga naar privacyinstellingen door op het logo uiterst rechts bovenaan in het scherm te klikken. In privacyinstellingen klik je in de linkerkolom 'apps' aan. Daar selecteer je Tetris in de lijst.

Je ziet dan een kolom 'Deze app kan ook ...'. Daar staat berichten plaatsen namens jou op de tijdlijn. Klik op het kruisje rechts van deze zin en de app krijgt geen toestemming meer om berichten te plaatsen.