Hoe pas je aan welke namen je als eerst te zien krijgt in de zoekbalk op Facebook?

Ik vind het leuk om bepaalde mensen op te zoeken op Facebook. Alleen als ik nu de eerste letter in het zoekbalkje intik komt gelijk deze naam naar boven (terwijl ik geen facebook vrienden ben). Aangezien ik dat een beetje beschamend vind als anderen mijn computer gebruiken vroeg ik me af of je dat kon aanpassen of verwijderen? Cookies verwijderen maakt niets uit...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je kan ook de geschiedenis van je browser wissen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien doe ik iets niet goed, maar als ik dit doe, blijven nog steeds bepaalde mensen als eerst verschijnen als ik een letter intik.