groep aangemaakt op facebook, maar hoe moet ik de groep nu verwijderen?

ik heb een groep gemaakt, dat is niet helemaal goed gegaan, nu wil ik de groep weer verwijderen, maar de enige optie die ik zie is groep verlaten.

ik denk als ik de groep verlaat, dat de groep nog steeds bestaat, maar ik wil de hele groep meteen verwijderen dat deze niet meer bestaat, ik kan alleen nergens vinden waar dat moet...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedoel je een pagina???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een GROEP.. als ik zei pagina, had ik dat er wel in gezet

Het beste antwoord

Om een groep op te heffen is het nodig dat je een beheerders functie hebt in die groep.
heb je die niet, dan kun je de groep niet opheffen.
Hoe nu verder om de groep te verwijderen.
Allereerst gaat u naar de desbetreffende groep, en klikt bovenin het scherm op
het aantal leden. Bv 60 leden. Er komt dan een overzicht met alle foto’s en namen van de leden van de groep.
De leden moeten stuk voor stuk verwijderd worden. Als alle leden verwijderd zijn kun je de groep verwijderen.
Op Plazilla.com kun je de stappen nog eens op je gemak bekijken.