Als hotmail overgaat naar Outlook, komen de berichten dan via Outlook Express binnen?

Als hotmail officieel overgaat naar Outlook, krijg je dan je berichten meteen via Outlook Express binnen, of moet je je eerst aanmelden? Vooral als een computer door meerdere mensen gebruikt wordt, is dat natuurlijk niet prettig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Outlook is anders dan Outlook Express of Office Outlook, Outlook.com kun je nu al gebruiken via http://outlook.com.
Je berichten worden automatisch door Microsoft overgezet.
Dus je moet Outlook.com niet verwarren met Outlook Express.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, het blijft op dezelfde manier gaan zoals het bij Hotmail ging. Alleen moet je dan op de mail inloggen via outlook.com in plaats van hotmail.com. Verder verandert er niets, zelfs je e-mailadres niet.
Amadea