Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe nodig ik iemand uit om naar mijn facebook pagina te gaan?

(bovenaan de pagina) op “Publiek opbouwen” in het “Administratiepanel”. en dan “Vrienden uitnodigen” Maar als ik het menu open staat er alleen ongeldige emailcontactenpersonen en een advertentie maken? het is een facebook voor een bedrijf. Ik wil gewoon een emailadres invoeren, zodat die een uitnodiging krijgt.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb het niet gekoppeld, ik wil alleen uit mijn outlook bestand een emailadres halen en dan als uitnodiging versturen. ( niet uit mijn andere facebook pagina)

Toegevoegd na 4 dagen:
vanuit outlook kan ik , andere email server, niet vinden. Kan het ook gewoon vanuit facebook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
854

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je die bedrijfspagina gekoppeld aan een persoonlijke facebook-pagina? Want dan gaat het in ieder geval wel.

Toegevoegd na 1 uur:
Okee, bovenaan de pagina staat een button met 'build audience' (weet niet hoe het op een nederlandse facebookpagina heet). Als je daarop klikt, zie je dat je email adressen kan uitnodigen.

Toegevoegd na 1 uur:
Dat had je al ontdekt- sorry. Ik denk dat als je het vanuit Outlook wilt doen, je moet klikken op 'andere email service' en daar je emailadres en wachtwoord moet invullen. Heb je dat al geprobeerd?

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik bedoelde ook vanuit FB. Dus klikken op de 'build audience' button, en dan ' andere emailservice'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overigens kun je natuurlijk ook gewoon de link van je facebookpagina naar je contacten sturen via email. Simpel maar net zo doeltreffend.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding