Hoe los ik de foutmelding van youtube.com/oops op?

Als ik ingelogd ben in mijn Youtube-account krijg ik bovenstaande foutmelding. Met een aantal kapotte beeldschermen die op mijn (wel werkende real-life) scherm verschijnen.

Nou heb ik al een beetje lopen zoeken en het schijnt dat ze dit doen als je ervoor kiest om jouw account privé te houden.

Ik wil deze foutmelding graag opgelost hebben, want ik heb hele leuke favorieten en dit account al sinds jaartje kruik.

Wie o wie weet hoe ik dit kan oplossen? Diegene ben ik eeuwig dankbaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie printscreen. (klikken, dan zie je het)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer krijg je de melding? Direct na het inloggen of als je bijv. een video wil kijken of uploaden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sta al ingelogd via gmail en als ik dan naar youtube ga dan krijg ik de melding. Als ik uitgelogd ben krijg ik de melding niet.

Het beste antwoord

Als je een account hebt van vóór 2009 kun je eens proberen je youtube en google account uit elkaar te halen, zie deze link (engels): http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=183819

In ieder geval zit het probleem ergens bij het inloggen.
Misschien kun je ook proberen in youtube in te loggen los van gmail. Dus eerst uitloggen bij gmail en dan weer via youtube zelf inloggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Los inloggen lukt niet. Ik kom automatisch op de google-site. Ik zal de link nog even doornemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij is ontkoppeld, maar ik kan nu niet in mijn Youtube-account.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, dat is ook niet de bedoeling lijkt me. Heb je punt 4 van de supportsite ook gedaan? "You'll need to re-link your YouTube account to another Google Account. You can link it to an existing Google Account that you own, or create a new one." Als ik dit goed begrijp zou je òf opnieuw moeten proberen te linken en kijken of het dan wel goed gaat als je ingelogd bent òf aan een andere (eventueel nieuw te maken) google account linken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ontlinken - linken - ontlinken - linken heeft de oplossing geboden! Bedankt voor jouw link en inzet IVL!