Nee.

Vraaglink.nl is onderdeel van Digital Brains.

Zie voor meer informatie SIDN.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als wordpress het eigendom van Sanoma is, dan wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
via jouw link lees ik wel dat twee voormalig sanoma medewerkers vraaglink hebben opgezet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt, maar voormalige medewerkers zijn niet meer in dienst van...
Het zijn voormalige Sanoma collega's die voor hun zelf zijn begonnen...

http://www.emerce.nl/wire/voormalig-sanoma-collegas-lanceren-vraag-antwoord-platform-vraaglink

Toegevoegd na 3 minuten:
Als er geen afspraken met samona zijn gemaakt, lijkt het me een duidelijk copyright probleem. Als ik de puntentelling en richtlijnen bekijk.