Wat is het verschil bij facebook tussen een offieceuze pagina en een officiele pagina?

Bij het aanmaken van een pagina krijg ik de keuze "officiele pagina", wat moet ik hier invullen als ik een pagina maak voor mijn eigen bedrijfje? Of moet ik dit juist leeg laten omdat ik niet naar een ander merk verwijs?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een officieuze pagina is bijvoorbeeld een fanpagina van een bekend merk. Je kan dan verwijzen naar de officiele pagina van het merk. Als het voor je eigen bedrijfje is, kan je een officiele pagina aanmaken. Jij bent tenslotte eigenaar van dat bedrijf.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het vakje 'officiele pagina' kan je dan inderdaad leeg laten.