Hoe kan ik mijn tijdlijn weer laten zien aan vrienden?

OP de een of andere manier heb ik een keer mijn instellingen zo gewijzigd dat niemand meer mijn tijdlijn kan bekijken.. waar en hoe kan ik dit wijzigen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Rechtsbovenin staat een tandwieltje.
Als je daarop klikt en dan op "Privacyinstellingen"
dan kun je van alles beslissen welke gebruikers het mogen zien.

Toegevoegd na 54 seconden:
links staat een lijst met verschillende onderwerpen, waaronder "tijdlijn en taggen" waarin je vooral dat soort dingen kunt instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt.. daar heb ik al naar gekeken.. maar het is nog steeds onzichtbaar...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je alles nagekeken? misschien heb je iets uitgezet waardoor je het helemaal niet kunt zien en alle andere instellingen niets helpen. Ik weet het anders ook niet, succes met het oplossen van dit probleem in ieder geval!