wat moet ik doen als ik de volgende foutmelding krijg in tweetdeck?

hallo, ik krijg bij de desktop versie van tweetdeck de foutmelding: unable to connect to network. weet iemand wat hier het probleem is
ik weet zeker dat ik alles goed invoer want op de internetversie en op me pc werkt het wel gewoon…

P.S: deze vraag heb ik zelf al eens eerder gesteld maar geen antwoord gekregen, dus probeer het nu opnieuw en wist niet of ik vragen kon verwijderen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is al de 2e keer dat ik reageer en tevens de laatste keer.
Je blijft dingen verwijderen !

Nou, het is kennelijk Windows zelf. Of slecht programmeerwerk van Twitter. Wie zal het zeggen. De oplossing is in elk geval zo simpel dat het beschamend is.

Sluit Tweetdeck
Open Internet Explorer (ja echt, die browser moet je echt opzoeken en starten)
Ga met IE naar https://api.tweetdeck.com
Sluit Internet Explorer
Start Tweetdeck
Log in met je Tweetdeck gegevens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry hoor,
moderator heeft vraag verwijderd omdat titel niet goed was..
dus heb hem zelf niet verwijderd.
erg dank voor de hulp het werkt weer al krijg ik geen profiel foto's te zien van twitter..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed te horen !
Dat duurt even. Waarschijnlijk komt straks de foto er weer te staan.
Geduld ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helemaal top!! zal deze vraag snel weer sluiten en jou antwoord als beste markeren :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke harstikke bedankt (Y)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nogmaals dank voor de hulp en met foto's zal weg goed komen..