Ga op jouw pagina naar het driehoekje rechts naast startpagina (helemaal rechts bovenaan). Klik daarop en klik dan in het uitklapvenster op afmelden. Vervolgens meld je je man aan door bovenaan zijn mailadres en ww in te tikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi er komt geen uitklapvenster kan me dus niet afmelden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet OP dat driehoekje klikken naast 'startpagina' en dan moet je echt wat krijgen hoor, zie de afbeelding hieronder.

Andere antwoorden (1)

Als aanvulling op de reactie van Pelle. Misschien dat je het met een afbeelding begrijpt.Want er hoort toch echt een uitvouwbalkje te komen. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh omdat ik uitklapvenstertje zeg is mijn antwoord niet goed genoeg?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh ik zie nu dat vs een reactie op mijn antwoord gaf vandaar.