hallo allemaal, ik heb een vraag over facebook. als er bij foto's van een profiel staat 45 foto's en 6 albums. en ik zie maar 3albums en 15 foto's?

wat is hier dan aan de hand? verbergt die gene iets voor mij? en hoe kan ik er achter komen? het is overigens een goeie vriend van me.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3 albums met 15 foto's komt volgens mij overeen met 45 foto's.
Die andere drie mappen zullen dan wel leeg zijn.

Antwoorden (1)

Je kunt per fotoalbum (en volgens mij ook per foto) precies instellen wie de foto's wel mag zien en wie ze niet kan zien.

Ik heb zelf bijvoorbeeld vriendengroepen aangemaakt. o.a. familie, werk, vrienden, etc.
Niet iedereen hoeft te zien waar ik naar toe ben gegaan op vakantie, dus die map staat slechts voor een bepaalde vriendengroep aan.

Als jij een paar mappen niet kunt zien, dan heeft deze persoon inderdaad die mappen op verborgen staan voor jou.