hoe moet ik met windows live movie maker een filmpje op mijn eigen site zetten?

ik wil mijn windows live movie maker filmpje op mijn site zetten,en niet via youtube,hoe moet ik dat doen? p.s. ik maak mijn site via jouwweb!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

opslaan als normaal bestand en dan uploaden op je site
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar Youtube uploaden en dan insluiten, dit is makkelijk en het werkt ook goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je je filmpje hebt gemaakt,dan plaats je em in een mapje op je bureaublad. als je dan op je site bent kun je in 1 van de opties foto of filmpjes uploaden. klik daarop en in het lijstje dat je dan te zien krijgt staat dan het mapje waar je het filmpje hebt bewaard.zoniet,kijk je links van het lijstje en klik je ,,bureaublad,, aan en selecteer dan het mapje met de film die je wilt uploaden.
filmpje aanklikken en klaar. succes :) j