Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ervoor zorgen dat iedereen op facebook mijn foto kan liken?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat iedereen op facebook mijn foto kan liken?
Niet alleen delen?
Ik heb bij privacy instellingen al alles op openbaar maar het werkt nog steeds niet wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liken betekend 'vind ik leuk'

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer je zeker wil weten wat andere mensen die jou niet kennen kunnen zien of liken op je profiel heeft facebook een instelling die dit voor je laat zien en je doet het volgende:

Je klikt op je eigen profiel pagina op het systeemblokje dat staat naast je activiteitenlogboek.
Wanneer je daar op klikt klik je vervolgens op weergeven als. Zo kun je precies zien wat mensen die je niet kent wel of niet kunnen zien dan wel liken of delen;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik wil dat iedereen mijn profielfoto kan liken ik heb al privacy instellingen op openbaar
En dat wat je net zei kan ik niet meer terug kijken

Andere antwoorden (1)

Als alles openbaar staat kan iedereen jou foto liken, alleen niet iedereen ziet jou foto op zijn facebook omdat zij jou vrienden niet zijn. Als zij via via bij jou foto komen kunnen ze hem liken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had alles openbaar ik stuurde me account maar ze konden alleen maar delen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding