Hoe kan ik ervoor zorgen dat iedereen op facebook mijn foto kan liken?

Niet alleen delen?
Ik heb bij privacy instellingen al alles op openbaar maar het werkt nog steeds niet wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liken betekend 'vind ik leuk'

Het beste antwoord

Wanneer je zeker wil weten wat andere mensen die jou niet kennen kunnen zien of liken op je profiel heeft facebook een instelling die dit voor je laat zien en je doet het volgende:

Je klikt op je eigen profiel pagina op het systeemblokje dat staat naast je activiteitenlogboek.
Wanneer je daar op klikt klik je vervolgens op weergeven als. Zo kun je precies zien wat mensen die je niet kent wel of niet kunnen zien dan wel liken of delen;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik wil dat iedereen mijn profielfoto kan liken ik heb al privacy instellingen op openbaar
En dat wat je net zei kan ik niet meer terug kijken

Andere antwoorden (1)

Als alles openbaar staat kan iedereen jou foto liken, alleen niet iedereen ziet jou foto op zijn facebook omdat zij jou vrienden niet zijn. Als zij via via bij jou foto komen kunnen ze hem liken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had alles openbaar ik stuurde me account maar ze konden alleen maar delen.