ik wil facebook aanmaken. maar heb geen mobiel nummer?

Om je account te verifieren moet je je mobiele nummer opgeven, maar dat heb ik niet. Wat nu??

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan ook je email adres invullen. Dat vind ik persoonlijk veiliger. Succes!

Het is geen verplichting om je Facebook account te verifiëren met een mobiele telefoon. Als het goed is kan je dit overslaan.

gewoon een nummer verzinnen, ze controleren echt niet of het bestaat hoor. Kan me trouwens niet herinneren dat ik er vorige maand een ingevuld heb

vraag gewoon iemand zijn nummer zet dat er in en activeer, ze doen er nooit wat mee, maar toch wijzig het nadien naar een dummy 06 12345678 (als er al een (on)gelukkige dit nummer heeft opgegeven dan werkt het misschien niet, weet niet of ze checken of >1 voorkomen van telnr maar gok van niet, zou nogal wat performance vergen)

Geen paniek! Als je facebook wilt aanmaken hoef je niet perse je mobiele nummer ingegeven. Je kan namelijk inloggen via twee manieren. E-mailadres of telefoonnummer. Dus heb je gene telefoonnummer? Dan gebruik je je e-mailadres. Trouwens.. Als ik zie bij Registreren dan zie ik niet dat je telefoonnummer in te vullen. Volgens mijn kan het gewoon via e-mail.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100