Waar is dat "ik mag 20 dagen naar 'China" of "ik mag 15 dagen naar Puerto Rico" van wat je ineens overal op Facebook ziet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hierbij: Dat is een actie geweest van Pink Ribbon:

"The idea is to use your date of birth (month and day only).

Your status should read: "I am going to live in (see corresponding city for your birthday month below) for (day of your birthday).

Example: if your birthday was on February 14th, then
" I am going to live in London for 14 months!!!!

January - Mexico
February - London
March - Miami
April - Dominican Republic
May - France
June - St. Petersburg
July - Austria
August - Germany
September - New York
October - Amsterdamb
November - Las Vegas
December - Colombia"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thankx :-).

Andere antwoorden (1)

Dat heeft weer te maken met de strijd tegen borstkanker geloof ik. Het aantal dagen staat voor de dag waarop je jarig bent. En de bestemming staat voor waar die dag aan gekoppeld is. Onzin dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan er helemaal niets over vinden dus ik vraag me af of je gelijk hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is weer een borstkanker-Facebook hype. Snapte er ook niks van dus zag gisteren een berichtje van collega die naar Mexico zou gaan. Ik heel naïef vragen wanneer en waarheen precies... Voelde me heel dom toen ze het uitlegde per privé bericht. Ik snap echt niks van dit soort akties... Heeft totaal geen nut.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een actie geweest van Pink Ribbon: "The idea is to use your date of birth (month and day only). Your status should read: "I am going to live in (see corresponding city for your birthday month below) for (day of your birthday). Example: if your birthday was on February 14th, then
" I am going to live in London for 14 months!!!! January - Mexico
February - London
March - Miami
April - Dominican Republic
May - France
June - St. Petersburg
July - Austria
August - Germany
September - New York
October - Amsterdamb
November - Las Vegas
December - Colombia"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is weer tijd om met alle vrouwen te strijden tegen borstkanker. We herinneren ons allemaal nog wel het spel dat we vorig jaar deden en waarbij we allemaal de kleur van onze BH of de plek waar we het liefst onze handtas lieten op Facebook postten. Vorig jaar haalde deze actie zelfs het nieuws!
Zegt tegen geen enkele man waar we dit jaar mee bezig zijn!
Dit jaar dien je de maand en de dag waarop
je geboren bent te kiezen en dit bericht ALLEEN aan vrouwen door te sturen. In je status dient bv te staan:"Ik ga 21 dagen naar México".
Je geboortedag geeft aan hoeveel dagen je gaat
Geboren in Januari: México; Februari: Las Vegas, Maart: Miami; April: Dominicaanse Republiek; Mei: Frankrijk; Juni: Puerto Rico; Juli: China;Augustus: Rusland; September: New York; Oktober: Jamaica; November: Canada; December: Tokyo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yup... Stomme akties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle... Ik heb zeker wel gelijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wentelteefje: waarom gaf je dan zelf niet even een linkje? Verder een 'geloof ik' in een antwoord maakt het niet meteen een goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle: Omdat ik.niet zeker wist hoe het omschreven werd. Ik weet wel dat het tegen borstkanker was. Wist alleen niet of de uitleg goed gedaan was. Niet meteen conclusies trekke.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik trok geen conclusies, net als dat jij het had over 'ik geloof' zei ik 'ik vraag me af'....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist het wel. Want had die berichten al tig keer ontvangen. Maar goed... Begrijpend lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, wie stelt moet bewijzen, als jij geen 'geloof ik' had getypt en er een link bij had gezet had ik helemaal niets gezegd. Ik vroeg het me alleen maar af, ik kon er niets over vinden op google.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fverdt, dankjewel :-). Als je je reactie als antwoord had gegeven zou ik het als beste antwoord kunnen aanmerken :-).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, Fverdt's antwoord is gewoon veel beter!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien nog even kopiëren en plakken naar de antwoorden :-)?