Hoe krijg ik die vriend uit favorieten op Facebook?

Ik heb per ongeluk een van mijn vrienden op Facebook in favorieten gezet. Maar hierdoor zie ik geen nieuwe berichten van deze persoon. Dan moet ik echt op die vriend klikken. Hoe krijg ik die vriend weer eruit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

ga naar die vriend, klik op "vrienden", achter vrienden moet een sterretje staan als het goed is, en vink vervolgens "goede vrienden" weg.

Het moet nu opgelost zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee er staat niets aan. Als ik daar nu opdrukt komt er juist een sterretje achter dus nee dit is het niet
als je gaat naar die vriend en met je muis boven het vakje vrienden gaat is daar ook een optie weergeven in nieuwsoverzicht, hier kun je een vinkje voor plaatsen, dan zou het opgelost moeten zijn