Is het mogelijk om een persoon te blokkeren op facebook via de iPhone of iPad app?

Via de site van facebook is het mogelijk om personen te blokkeren. (Gewoon de webbased versie)
http://www.facebook.com/help/privacy/blocking
Nu vraag ik me af of dit ook mogelijk is via de app op de iPhone of iPad.
Op internet kan ik alleen oude informatie hierover vinden.
Ik wil graag weten of dit mogelijk is via de huidige versies van deze apps.
Ik wil graag een antwoord voor zowel de iPhone app als de iPad app. (Tenzij geen verschil in zit in deze apps, maar dan hoor ik dat ook graag)

Hartelijk dank!

Toegevoegd na 4 uur:
Ik wil niet weten HOE dit mogelijk is op de apps, maar ik wil enkel weten of dit een functie is binnen deze apps.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar het profiel van de "vriend" die je wilt blokkeren. Klik dan rechts bovenaan op het vierkantje waar een pijl half doorheen staat. Een menutje met 2 opties komt naar boven; blokkeren en porren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi,
Bedankt voor je antwoord.
Mijn vraag is echter niet HOE het mogelijk is, maar OF het mogelijk is.
Kun je me zeggen voor welk platform je antwoordt geldt?
Dank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is mogelijk via bovenstaande procedure op de huidige versie van de iPhone app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okay, thanx