Waarom doet omegle het niet bij mij?

Als ik omegle wil opstarten krijg ik dit bericht
De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op omegle.com doet er te lang over om te antwoorden.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
over enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.

Ligt dit aan mijn computer of aan omegle zelf?
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik weer wel op de site kan komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij doet omegle het wel, dus aan de site zal het wel niet liggen.

Antwoorden (1)

Meestal kan je zoiezo wel chatten. Soms als je geen goede webcam hebt werkt ie niet voor Omegle. Het kan ook zijn dat je pc en webcam hiertegen zijn beschermd.