Wat is er met mijn facebook aan de hand?

Ik kan niet reageren op berichten op mijn prikbord, want dan krijg ik de melding deze functie is tijdelijk niet beschikbaar, ik kan ook geen vriendschapverzoeken versturen dan krijg ik dus weet dezelfde mededeling! Wie weet waar dit aan ligt?

Nou heb ik wel de richtlijnen gelezen, maar mijn berichten vallen niet onder de richtlijnen die hun aangevan, want ik heb niks dreigends etc etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja.. Yara
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zo ver ik weet klopt alles gewoon, weet jij dan misschien waar ik bij accountinstellingen moet kijken?

Antwoorden (1)

Het zou kunnen zijn dat ze bezig zijn aan de site. Hier heeft steeds een ander deel van de gebruikers last van. Laatst heb ik ook voor een uurtje ofzo er geen gebruik van kunnen maken. Ik zou zeggen: lekker gaan slapen en het morgen nog eens proberen! Hopen dat hij het dan wel doet! Maar ik denk dat er niet voor niets 'tijdelijk' staat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hee Iris bedankt maar dit is al 2 dagen aan de gang..