Kan je op je Facebook pagina een schrijven die alleen mensen kunnen zien als ze mijn pagina leuk vinden?

Ik ben beginnend muziek producer en ik heb op Youtube al een aantal fans.
Ik heb een nummer die ik gratis wil weggeven, maar niet zomaar uiteraard.
Ik wil dit nummer geven aan iedereen die mijn Facebook pagina leuk vindt, maar om aan iedereen een downloadlink te sturen vind ik een beetje erg veel werk.
Dus als ik die link in een bericht ofzo kan zetten die alleen mijn vind-ik-leuks kunnen zien dan zou dit een mooie oplossing zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

met een FB pagina "tab" kunt u een versie maken voor mensen die uw pagina "leuk" hebben gevonden en een andere versie voor de andere kijkers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon je inhoud van je facebook pagina niet zichtbaar maken. Pas als ze liken wordt de inhoud zichtbaar en daar kan je dus ook je link zetten.