weet iemand hoe het komt dat mijn internet het niet doet? ik heb een blackberry curve (zie beschrijving)

ik zit aangesloten bij een internetaanbieder ook voor blackberry (hij heet bliep) sinds ik wifi heb doet mijn internet het niet maar apps doen het wel gewoon zoals twitter, facebook enz. heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Haal je accu er even uit en anders naar verbindingen beheren _opties voor mobiel netwerk- kijken of gegevensservices aanstaat en netwerkmodus 3G aan hebt staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij doet het weer sinds ik dat gedaan heb

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je dan even naar Instellingen>Geavanceerde-instellingen>Browser en daar even moet kijken. Had zelf ook een blackberry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel, er is laatst een storing geweest bij Blackberry, deze is echter grotendeels opgelost.. Mits je 3G Bedoeld dan.

Als de WiFi het niet doet, dan zou je even naar je andere apparaten moeten kijken of deze het wél doen, en anders even naar je Blackberry instellingen kunnen kijken.